Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) (dalej jako „RODO”) informujemy, że:
Poniższa klauzula określa zasady przetwarzania danych osobowych przez spółki należące do grupy HREIT S.A. w restrukturyzacji (dalej jako: „Grupa”) z siedzibą w Warszawie (bądź innej spółki prawa handlowego, która w przyszłości będzie kontrolować kapitałowo większość spółek w grupie) lub również przez inne spółki powiązane kapitałowo lub osobowo z ww. spółkami, będące współadministratorami danych osobowych przetwarzanych w szczególności w związku z korzystaniem z Serwisów internetowych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grupa z siedzibą w Warszawie przy ul. Ks. Skorupki 5, 00-549 Warszawa. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod wskazanym adresem oraz drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w pkt 2 poniżej.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacji praw z tym związanych. W tym celu kontakt możliwy jest pocztą tradycyjną na adres wskazany w pkt 1. powyżej z dopiskiem IOD lub drogą elektroniczną na adres rodo@hreit.pl.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach i zgodnie następującymi podstawami prawnymi:
- zawarcia i wykonania poszczególnych zleceń w tym zapewnienia poprawnej jakości usług (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „wykonanie umowy”,
- wykonania obowiązków prawnych, np. wystawiania i przechowywania faktur czy udzielania odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit c RODO) – „obowiązek prawny”,
- dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”,
- marketingu usług własnych w trakcie trwania umowy (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”,
- marketingu realizowanego za pośrednictwem środków telekomunikacyjnych, w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”,
- prowadzenie korespondencji, w tym bieżącej komunikacji związanej z kierowanymi przez Panią/Pana zapytaniami (np. zapytania dotyczące lokali lub finansowania, którymi jest Pani/Pan zainteresowany) za pomocą podanych przez Panią/Pana danych kontaktowych, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- wysyłanie przez Administratora informacji handlowych drogą elektroniczną (e-mail) dotyczących ofert sprzedaży i najmu lokali oraz innych związanych z tym usług oferowanych przez Administratora w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na otrzymywanie danego typu informacji na wskazany adres e-mail lub numer telefonu (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- kierowanie przez Administratora komunikacji marketingowej z wykorzystywaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących (połączenia telefoniczne, wiadomości SMS/MMS) dotyczącej ofert sprzedaży i najmu lokali oraz innych związanych z tym usług oferowanych przez Administratora w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na dany rodzaj komunikacji na wskazany adres e-mail lub numer telefonu (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- prowadzenie analiz statystycznych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych oraz na potrzeby wykazywania prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- wewnętrzna administracja procesów biznesowych i administracyjnych realizowanych w ramach Grupy (w tym zwłaszcza realizującym poszczególne inwestycje) co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Pani/Pana dane mogą być udostępniane:
- podmiotom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych w imieniu Administratora, to jest pracownikom Administratora i/lub osobom zatrudnionym na innej podstawie niż stosunek pracy u Administratora (świadczącym pracę na podstawie umów cywilnoprawnych oraz na podstawie prowadzonej działalności gospodarczej)
- podmiotom współpracującym z Administratorem m.in. w celu administrowania serwisami internetowymi Administratora, świadczącym usługi IT i wsparcia technicznego, hostingu,
- zewnętrznym kancelariom prawnym obsługujących Administratora,
- podmiotom świadczącym usługi konsultingowe, audytowe, doradcze, marketingowe, usługi poczty elektronicznej, usługi wideokonferencji on-line (w przypadku korzystania przez Panią/Pana z takiej formy kontaktu z Administratorem) i telekomunikacyjne – w zakresie realizowanych przez te podmioty usług na rzecz Administratora,
- podmiotom z Grupy (w tym zwłaszcza realizującym poszczególne inwestycje) na potrzeby administrowania wewnętrznymi procesami administracyjnymi i biznesowymi w ramach Grupy Kapitałowej.
- Dane osobowe nie będą przekazywane przez Administratora poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora, w zależności od celu przetwarzania i zgodnie z okresami ich przechowywania (okresami retencji):
- przez okres niezbędny do udokumentowania przez Administratora przed organami administracji publicznej, w tym organem nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych, prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych na Administratorze spoczywających,
- w celach archiwizacyjnych, gdy dotyczy to historii prowadzonej korespondencji i udzielanych odpowiedzi na zgłaszane zapytania – przez okres nie dłuższy niż 3 lata od pozyskania danych,
- w celach marketingu, w tym marketingu bezpośredniego – do czasu złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub do momentu stwierdzenia dezaktualizacji danych,
- w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną (mailowo) lub komunikacji marketingowej z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących – do momentu wycofania zgody na realizację tych celów, lub do momentu stwierdzenia dezaktualizacji danych.
- Administrator dostarcza treści poprzez media społecznościowe. Korzystając z poszczególnych mediów społecznościowych, gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych użytkowników przez te podmioty odbywa się na warunkach określonych przez ich właścicieli, poza kontrolą Administratora.
- Bezpieczeństwo danych – w celu zapewnienia poufności danych Administrator wdrożył procedury, rozwiązania organizacyjne i techniczne umożliwiające dostęp do danych osobom upoważnionym, które przetwarzają je w związku z powierzonymi zadaniami. Podejmowane są działania niezbędne, by także podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane na zlecenie Administratora.
- Prawa przysługujące osobie, której dane są przetwarzane
- Każda osoba, której dane osobowe posiada Administrator, ma prawo dostępu do danych osobowych, przeniesienia danych, sprostowania danych oraz usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Wszelkie ograniczenia w tym zakresie mogą wynikać tylko z przepisów.
- Niezależnie od praw wymienionych wyżej, każda osoba, której dane dotyczą, może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie Administrator zobowiązany jest do zaprzestania przetwarzania danych w określonym celu.
- Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem danych, które dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W przypadku chęci realizacji tych praw należy wysłać maila na adres rodo@hreit.pl
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej opisanych celów.
- Pani/Pana dane podlegają profilowaniu w celu przesyłania informacji marketingowych zgodnych z Pani/Pana zainteresowaniem, jednakże nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który jednocześnie mógłby prowadzić do podejmowania wobec Pani/Pana decyzji wywołującej skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na Pani/Pana sytuację.
Pełna lista spółek znajduje się tutaj.