Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) (dalej jako „RODO”) informujemy, że:

Poniższa klauzula określa zasady przetwarzania danych osobowych przez spółki należące do grupy HREIT S.A. w restrukturyzacji (dalej jako: „Grupa”) z siedzibą w Warszawie (bądź innej spółki prawa handlowego, która w przyszłości będzie kontrolować kapitałowo większość spółek w grupie) lub również przez inne spółki powiązane kapitałowo lub osobowo z ww. spółkami, będące współadministratorami danych osobowych przetwarzanych w szczególności w związku z korzystaniem z Serwisów internetowych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grupa z siedzibą w Warszawie przy ul. Ks. Skorupki 5, 00-549 Warszawa. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod wskazanym adresem oraz drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w pkt 2 poniżej.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacji praw z tym związanych. W tym celu kontakt możliwy jest pocztą tradycyjną na adres wskazany w pkt 1. powyżej z dopiskiem IOD lub drogą elektroniczną na adres rodo@hreit.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach i zgodnie następującymi podstawami prawnymi:
    1. zawarcia i wykonania poszczególnych zleceń w tym zapewnienia poprawnej jakości usług (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „wykonanie umowy”,
    2. wykonania obowiązków prawnych, np. wystawiania i przechowywania faktur czy udzielania odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit c RODO) – „obowiązek prawny”,
    3. dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”,
    4. marketingu usług własnych w trakcie trwania umowy (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”,
    5. marketingu realizowanego za pośrednictwem środków telekomunikacyjnych, w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”,
    6. prowadzenie korespondencji, w tym bieżącej komunikacji związanej z kierowanymi przez Panią/Pana zapytaniami (np. zapytania dotyczące lokali lub finansowania, którymi jest Pani/Pan zainteresowany) za pomocą podanych przez Panią/Pana danych kontaktowych, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    7. wysyłanie przez Administratora informacji handlowych drogą elektroniczną (e-mail) dotyczących ofert sprzedaży i najmu lokali oraz innych związanych z tym usług oferowanych przez Administratora w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na otrzymywanie danego typu informacji na wskazany adres e-mail lub numer telefonu (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    8. kierowanie przez Administratora komunikacji marketingowej z wykorzystywaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących (połączenia telefoniczne, wiadomości SMS/MMS) dotyczącej ofert sprzedaży i najmu lokali oraz innych związanych z tym usług oferowanych przez Administratora w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na dany rodzaj komunikacji na wskazany adres e-mail lub numer telefonu (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    9. prowadzenie analiz statystycznych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
    10. przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych oraz na potrzeby wykazywania prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
    11. wewnętrzna administracja procesów biznesowych i administracyjnych realizowanych w ramach Grupy (w tym zwłaszcza realizującym poszczególne inwestycje) co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  4. Pani/Pana dane mogą być udostępniane:
    1. podmiotom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych w imieniu Administratora, to jest pracownikom Administratora i/lub osobom zatrudnionym na innej podstawie niż stosunek pracy u Administratora (świadczącym pracę na podstawie umów cywilnoprawnych oraz na podstawie prowadzonej działalności gospodarczej)
    2. podmiotom współpracującym z Administratorem m.in. w celu administrowania serwisami internetowymi Administratora, świadczącym usługi IT i wsparcia technicznego, hostingu,
    3. zewnętrznym kancelariom prawnym obsługujących Administratora,
    4. podmiotom świadczącym usługi konsultingowe, audytowe, doradcze, marketingowe, usługi poczty elektronicznej, usługi wideokonferencji on-line (w przypadku korzystania przez Panią/Pana z takiej formy kontaktu z Administratorem) i telekomunikacyjne – w zakresie realizowanych przez te podmioty usług na rzecz Administratora,
    5. podmiotom z Grupy (w tym zwłaszcza realizującym poszczególne inwestycje) na potrzeby administrowania wewnętrznymi procesami administracyjnymi i biznesowymi w ramach Grupy Kapitałowej.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane przez Administratora poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora, w zależności od celu przetwarzania i zgodnie z okresami ich przechowywania (okresami retencji):
    1. przez okres niezbędny do udokumentowania przez Administratora przed organami administracji publicznej, w tym organem nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych, prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych na Administratorze spoczywających,
    2. w celach archiwizacyjnych, gdy dotyczy to historii prowadzonej korespondencji i udzielanych odpowiedzi na zgłaszane zapytania – przez okres nie dłuższy niż 3 lata od pozyskania danych,
    3. w celach marketingu, w tym marketingu bezpośredniego – do czasu złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub do momentu stwierdzenia dezaktualizacji danych,
    4. w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną (mailowo) lub komunikacji marketingowej z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących – do momentu wycofania zgody na realizację tych celów, lub do momentu stwierdzenia dezaktualizacji danych.
  7. Administrator dostarcza treści poprzez media społecznościowe. Korzystając z poszczególnych mediów społecznościowych, gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych użytkowników przez te podmioty odbywa się na warunkach określonych przez ich właścicieli, poza kontrolą Administratora.
  8. Bezpieczeństwo danych – w celu zapewnienia poufności danych Administrator wdrożył procedury, rozwiązania organizacyjne i techniczne umożliwiające dostęp do danych osobom upoważnionym, które przetwarzają je w związku z powierzonymi zadaniami. Podejmowane są działania niezbędne, by także podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane na zlecenie Administratora.
  9. Prawa przysługujące osobie, której dane są przetwarzane
    1. Każda osoba, której dane osobowe posiada Administrator, ma prawo dostępu do danych osobowych, przeniesienia danych, sprostowania danych oraz usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Wszelkie ograniczenia w tym zakresie mogą wynikać tylko z przepisów.
    2. Niezależnie od praw wymienionych wyżej, każda osoba, której dane dotyczą, może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie Administrator zobowiązany jest do zaprzestania przetwarzania danych w określonym celu.
    3. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem danych, które dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    4. W przypadku chęci realizacji tych praw należy wysłać maila na adres rodo@hreit.pl
  10. Każda osoba, której dane dotyczą, ma także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa.
  11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej opisanych celów.
  12. Pani/Pana dane podlegają profilowaniu w celu przesyłania informacji marketingowych zgodnych z Pani/Pana zainteresowaniem, jednakże nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który jednocześnie mógłby prowadzić do podejmowania wobec Pani/Pana decyzji wywołującej skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na Pani/Pana sytuację.

Pełna lista spółek znajduje się tutaj.